Spora część osób, które dziś fascynują się kontrolerami MIDI, zaczynała swoją przygodę z muzyką od gry na nieco bardziej tradycyjnych instrumentach. Nikogo więc nie powinien dziwić fakt, iż wielu z nich postanowiło poszukać sposobu na połączenie zdobytych wcześniej umiejętności z dobrodziejstwami oferowanymi przez nowoczesną technologię. Jedną z takich osób jest właśnie Zoltan Fesco – kontrolerysta nagrywający pod pseudonimem ZedEppelin.
Cechą charakterystyczną występów Zoltana jest jego unikatowa gitara, zaprojektowana przy współpracy z Ianem Noyce, australijskim lutnikiem. Oprócz wbudowanego w korpus kontrolera Novation Launchpad posiada ona również przystawkę MIDI, która zamienia dźwięki strun na odpowiadające im komunikaty. Wszystko to pozwala mu na tworzenie niesamowitych elektro-akustycznych występów, w których tradycyjne techniki gitarowe w interesujący sposób przeplatają się z kontrolerystycznymi wtrętami.
Dużo ważniejszy od samego instrumentu jest jednak sposób, w jaki ZedEppelin planuje swoje występy. O ile bowiem hybrydową gitarę da się z powodzeniem zastąpić tradycyjnym modelem wspomaganym przez kontroler ustawiony np. na odpowiednim statywie, to zdolność do odpowiedniego wyważenia elementów czerpanych z obu „światów” (kontrolerystycznego i gitarowego) jest czymś, co trzeba po prostu wyćwiczyć. Oglądając jego nagrania warto więc zwrócić uwagę na to, w jaki sposób płynnie przechodzi on ze świata gitarowego w świat elektroniki… i z powrotem.