Tom Holkenborg, znany szerszej publiczności jako Junkie XL, to pochodzący z Holandii producent muzyczny, kompozytor i multiinstrumentalista, znany głównie za sprawą swoich solowych albumów z muzyką elektroniczną oraz remixów utworów innych artystów (w tym szalenie popularnego remixu piosenki „A Little Less Conversation” Elvisa Presleya). W ostatnich latach skupił się on jednak na komponowaniu muzyki filmowej, biorąc udział w pracach nad ścieżkami dźwiękowymi takich hitów jak Mroczny Rycerz Powstaje, Niesamowity Spider-Man 2 i Człowiek ze stali.
Prawdziwym przełomem w filmowej karierze Holkenborga były jednak ostatnie dwie produkcje przy których miał okazję pracować: Mad Max: Na drodze gniewu i Deadpool. W obu przypadkach pełnił on rolę głównego kompozytora, co pozwoliło mu na większą swobodę działania. Drugi z wymienionych filmów okazał się ogromnym sukcesem komercyjnym, bijąc przy tym kilka rekordów popularności (w tym niepobity przez 13 lat rekord otwarcia dla filmu z kategorii R, należący do tej pory do Matrix Reaktywacja). Kilka dni temu na oficjalnym kanale artysty pojawiło się krótkie nagranie, w którym opisuje on swoją pracę nad ścieżką dźwiękową do wspomnianego filmu.
Powyższe nagranie stanowi jednak zaledwie przedsmak tego, co możemy zobaczyć w stworzonej przez Holkenborga serii „Studio Time with Junkie XL”, składającej się obecnie z dziesięciu odcinków, w których między innymi opisuje on bardzo szczegółowo proces powstawania ścieżek dźwiękowych do filmów Mad Max: Na drodze gniewu i Nocny pościg oraz pokazuje w jaki sposób korzysta z różnych narzędzi znajdujących się w jego studiu nagraniowym. Większość odcinków trwa od kilkunastu minut do pół godziny, wyjątek stanowi jedynie ostatni, poświęcony w całości Nocnemu pościgowi, trwający nieco ponad godzinę.