Wiele dużych firm z branży muzycznej, takich jak chociażby Native Instruments czy Pioneer, ma ostatnio problemy z zachowaniem swoich planów w tajemnicy, co miało niestety negatywny wpływ na kampanie reklamujące ich najnowsze produkty (trudno jest wywołać tak zwany „efekt wow” gdy wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu wyciekają na dwa tygodnie przed jego prezentacją).
Sztuka utrzymywania potencjalnych klientów w emocjonującej niepewności udała się natomiast firmie Novation, która kilka dni temu rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Start Something”, mającą na celu przygotowanie nas na październikową premierę nowego, tajemniczego produktu. W kampanii reklamowej wzięli już udział między innymi Goldie, Second Storey, Foxtrott, Nick Hook, Gifted & Blessed, Neff-U i Mike Slott. Każdy z nich wystąpił w krótkim nagraniu, w którym opowiada o swoich inspiracjach i sposobie w jaki pracuje nad nowymi utworami. W ciągu kilku najbliższych dni do powyższej listy dołączą przynajmniej dwie kolejne postacie. Wszystkie filmy dostępne są do obejrzenia na oficjalnej stronie firmy Novation.
Jak na razie nie wiadomo czym konkretnie jest nowy produkt wspomnianej firmy. Osobiście obstawiałbym, że będzie to aplikacja na urządzenia mobilne pełniąca rolę muzycznego szkicownika. O tym, co nowego przygotowało dla nas Novation, przekonamy się już pierwszego października.