Kilka miesięcy temu firma McDonald’s przeprowadziła w Holandii kampanię reklamową, w ramach której klienci wybranych lokali dostawali do posiłku podkładki z wbudowanymi kontrolerami MIDI, umożliwiającymi sterowanie specjalną aplikacją. Teraz na podobny ruch zdecydowała się Pizza Hut.
Podobnie jak miało to miejsce w przypadku wspomnianej wcześniej kampanii McDonald’s, tak i tutaj za projekt kontrolera odpowiedzialna jest firma Novalia, specjalizująca się w tzw. elektronice drukowanej. Gadżet ten ma formę pudełka od pizzy, które po rozłożeniu daje nam dostęp do bardzo prostego, aczkolwiek w pełni funkcjonalnego kontrolera DJ-skiego, który można wykorzystać do sterowania dowolną aplikacją obsługującą komunikaty MIDI. Na wyposażeniu kontrolera znalazły się crossfader, przyciski Play, Cue, Sync, Volume i Pitch oraz dwa całkiem spore (choć oczywiście nieruchome) koła jog. Za komunikację z innymi urządzeniami odpowiada zaś moduł Bluetooth.
Ten nietypowy kontroler będzie dostępny w ciągu najbliższych dni w wybranych lokalach Pizza Hut w Wielkiej Brytanii. Dokładne daty i miejsca w których będzie można go dostać będą ujawniane stopniowo na oficjalnym koncie pizzerni w serwisie Twitter.