Pogłos to jeden z najczęściej używanych efektów w produkcji muzycznej. Można go wykorzystać zarówno do ubarwiania brzmienia poszczególnych ścieżek jak i jako narzędzie na etapie miksu (a nawet masteringu, choć to zdarza się raczej rzadko). Najnowszy film z kanału Live Act pokazuje jak korzystać z efektów tego typu na przykładzie pogłosu Fruity Reeverb 2, znajdującego się na wyposażeniu popularnego programu FL Studio. Zawarte w nim porady można jednak z powodzeniem wykorzystać również podczas pracy z wieloma innymi pogłosami, gdyż obsługa większości z nich opiera się na tych samych podstawowych założeniach.
Podobne artykuły
Weekendowe Inspiracje #148
Nick Pittsinger, znany szerszej publiczności jako Varien, to amerykański kompozytor i producent muzyczny, który lubi eksperymentować z wieloma różnymi gatunkami, poczynając od łagodnej elektroniki a kończąc na ciężkich brzmieniach. Największą sławę przyniosły mu jednak ścieżki […]
Weekendowe Inspiracje #105
Gwałtowny rozwój technologiczny sprawił, że współczesny producent muzyczny posiada dostęp do ogromnej liczby narzędzi, o których istnieniu jeszcze kilkanaście lat temu mógłby co najwyżej pomarzyć. Rynek pełen jest wszelkiej maści wirtualnych instrumentów i efektów, których jakość stoi […]
KONKURS: Wygraj kursy produkcji muzyki od Live-Act
Większość osób poszukujących w sieci informacji i porad na temat tworzenia muzyki prędzej czy później trafia na serwis Live-Act.pl, będący prawdziwą skarbnicą wiedzy zarówno dla początkujących jak i nieco bardziej zaawansowanych producentów muzycznych. Kilka dni […]