„Czym jest Reason ?”. Firma Propellerhead uznała najwyraźniej, że zbyt wielu ludzi zadaje sobie to pytanie i postanowiła ruszyć z nową kampanią reklamową która rozwieje wszelkie wątpliwości młodych, zagubionych muzyków. Niestety, wydaje mi się, że ich spece od marketingu już od dłuższego czasu nie mieli kontaktu ze światem zewnętrznym, przez co sceny zaprezentowane w nowej reklamie wydają się dziś lekko mówiąc „obciachowe” (chyba, że hipsterstwo zdążyło już zyskać range oldschoolu i nikt mi o tym nie powiedział). Najbardziej urzekła mnie ta w której głos lektora informującego nas, że „Reason upraszcza proces tworzenia abyś nigdy nie musiał odrywać głowy od naprawdę istotnych rzeczy, czyli samej muzyki” postanowiono połączyć z… dziewczyną piszącą SMS. Cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze. Na szczęście, jak napisał ktoś w komentarzu pod reklamą, „Reason jest programem na tyle dobrym, że może sobie pozwolić na takie reklamy”. Bo w końcu nikt chyba nie decyduje się na zakup programu DAW kierując się reklamami, prawda ?
Dodatkiem do reklamy jest strona udzielająca bardziej wyczerpującej odpowiedzi na pytanie „Czym jest Reason?”. Przy okazji, można z niej pobrać demo, więc jeśli reklama spełniła swoje zadanie i zaciekawiła was tym produktem zajrzyjcie pod adres http://www.propellerheads.se/tryreason/